4/07/11

WTF ! lame tak update . coz , aku mls , andd tade mud . sb ary2 , jln crita same je . IDIOT ! waa~ arynie , aku update sb , ad something na crita ! aku sedih sgt , 5 org memb2 rapat aku kene tangkap . atas kesalahan , curik moto . first yg kene tangkap , alang . dia kene tangkap , kat kedai kuda ! tapi , aku tak paham ! knp dia petik name memb2 yg tak berkenaan dgn kuda tuh . rupe2nye , baru aku paham , moto alang ilang . knp pulok lau moto dia ilang , dia petik name dak2 nie ? sb nye , dak2 nie ad ckp , dorg na job moto memb sendiri . ohh , mg patot la pon kan ? kali kedua , dpn mate aku AMIE dgn YUS kene tangkap . time tuh , aku lepak kat tsik . aku baru je , smpai . tgk2 polis da kepung , andd carik budak yg name ZULHELMIE . amie la tuh . then aku tgk , nurul , da nanges2 . aku pon terkejot laa . time tuh , ramai ar gak . then , due ary selepas tuh , aku dikejutkan lagy , dgn berita nie . adek aku ALIP , and teman tapi mesra aku , KERI , kene tangkap ! menanges aku .. sb aku syg keri . lagy2 7hb nie , dia da jatuh hukum . masok sekola , intergeni . mcm JUVANA laa . 3 taon baii ! sebelum dia kene tangkap , dia ad ajak aku couple . dia ckp , dia syg  aku . tapi , dia tana buat aku sedih . sb tak lame lagi , dia akan pegy lame . aku sedih sgt . aku baru ingat , nak luangkan mase dgn dia . sebelum dia pegy . tapi , jadi mcmni . aku mnx tlg abg amer , lepaskan dorg . tapi , abg amer cm endah , tak endah je . sedih nye .. lau bole aku na jmpe die , and peluk die . aku janji , aku takan pernah ptus ase , untok lepas kan dorg .. keri tu , agak susah sket na lepas . bab moto panas , ad kat dia . aku hrp , dia dpt lepas . dan aku dpt jumpe dia , sebelum dia pegy . nasib baek , aku dgn ieka tak bg master key kat dorg . sb , aku mg tak sdap aty . lau master key , ad kat dorg . lagy parah dorg . pape pon , aku tetap tunggu kepulangan dorg :') . 






p/s: aku tulis post nie dlm keadaan , menangis :'( . i miss them damn much . especially , MOHD FIKRI @ KERI :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

my beloved fren

Paparan halaman bulan lepas