18/06/11

hee

aww , arynie , aku lepak lagy kat kota damansara . then , aku jln kaki g tasik . jahat btol si yus nie . smpai sane , aku stomekk jup .. hanye yg paham , akan tahu ap itu stomek . haha .. sementare tunggu abg amer dtg . then , aku g kedai bwk moto adek aku , alip . tibe tibe , time nak balek tuh , moto bole stuck pulakk . haiyoo .. kehabisan mnyak . nasib baek adek aku dtg .. then , abg amer pon dtg . bwk pizza . tapi , syg nye .. aku dpt mkn siket jehh .. then , lepak2 .. abg adam n abg syafiq dtg .. aku pon berjalan berduaan dgn abg amer .. lpas tuh , kene skola dgn abg adam .. nges tak nges lah bro . haha . haih .. lpas tuh , aku tgk abg amer nye muka, mg marah gile .. tapi , dye msg aku , dye kate .. wayang jeh . haha ! terbaekk . wayang kuat production lah lu bro .. haha .. lepak2 .. kecoh plak sal hal hafid tuh .. aku ingt , aku taknak bgtau abg adam .. tapi , akhirnye , kantoi jugak , cehh .. aku kene marah nan abg adam .. sb tak bgtahu dye .. haishh .. pastu , lepak2 .. abg amer anta balekk . yg klakar nye , dye pakai helmet rompong . haha .. balek tuh , aku bg dye helmet ms aku tuh .. bg dye pegang .. skali gus , dye pakai .. haha .. so funny .. tapi , aryni , lepak , tak best la . tak tahu nape ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

my beloved fren

Paparan halaman bulan lepas