24/06/11

haha, malam tadi, aku g melepak. mcm2 terjadi dohh. haih. mase aku sampai, aku suh alip ambek aku. rupe2nye, pacak tige. haha, aku apiz, wan. gile laa. sampai sane, aku pon menggedik, nak stomekk. haihh. then, aku kene kacau dgn budak mane tah, sampai aku menanges. sebenarnye, aku sendiri tak sedar yg aku menangis. gile kn? haha. lpas tuh, aku lari kat ieka nan akak nina. dorg bwk aku kat tmpat duduk laen, sambil pujok aku supaya stop nges. pastu, yus call aku, aku nanges2, then, yus kate na dtg. mamat yg kacau aku pon blah. then, sdg aku dok menanges, and ieka dan kak nina, tga memujok, yg alip, tga stomekk, tetibe dtg due org mamat. die pukol alip, bab alip, stomekk. bkn alip je kene, wan tuti pon. lpas tuh, alip suh aku call abg amer. aku tga melalak, lagy die suh call. aku pon call la. then abg amer tanye, knp nanges? then, aku terus bg fon kat alip. then, alip kate, die otw. fuhh, dan2 time tuh, wan tuti mnx maaf. time dok nanges2, abg amer dtg. teros aku diam, haha. lepak2. yus, amie nan alip, g buat job moto. due moto dorg dpt. SS nan EX5. haha, then, g salin moto kat uma alip. kat KUBU GAJAH. then, time na balek tuh, aku bwk moto EX5 tuh balek kota. takot do. hahaa, akhirnye selamat juge.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

my beloved fren

Paparan halaman bulan lepas