16/06/11

haha :)) hafid hafid

haih .. lepas sorg-2 family si hafid duk mgacau aku . haha . dasar jantan takde otakk . nak lawan nan pompan . haha , takan aku na lawan bro .. mesti panggey wakil doh . haha .. ajak jumpe kota , takot plak kan ? nk gak jumpe ou .. tapi takpe , aku nak takot pe ? adek dye yg kacau aku lu .. haha .. sedar lahh .. umo dah 18 pon , prangai stay cm bebudak lagi .. haha .. mg klakar ar . stakat berbangga ad LESEN L . tapi takde moto pe cite ? mghadap duet mak bapak pe cer ? malu lah siket .. aku y tak berduet pon , bole kua kan laptop sebijik . pe crita     ? haha , pastu bajet nak jadi gengster .. now , skang .. nak face to face . yg abg amer , nie .. nak memarah je aku mlayan si sengal nie .. bia lahh .. dye jugak ckp .. lau ad org yg carik pasal .. layan jeh .. err .. yehaa , mlm nie , abg amer amek aku g kota . thiz time boleyh crita hal panas nie kat yus and alang .. dorg kan brother . haha . takpe , lekluu .. mamat bodoh nie , abg amer boleyh settle .. aku nak settle , yg betina tak tahu malu nie .. adek bradek same je , kaki crekkkk ! haha .. haih .. mgkin family dorg keturunan mcmtu kot .. what eva lahh :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

my beloved fren

Paparan halaman bulan lepas