21/06/11

Fuyoo ! dah 2 hari tak tulis BLOG . sumpah hidup tak senang . HAHA :) , last date 20/6/11 . gila , cpt btol bln 6 yea . hurm . what eva . niat aku nak g keje actually . tapi , tak kesampaian . HAHA , teros pegy keh ruma NURUL kat KOTA . then , aku tido jup . aku ckp kat abg amer , yg aku kat kota . mlm tuh , mcm biasa lah , STOMEKK dulu sebelum abg datang . HAHA , abg amer dtg lambat . then , abg amer n abg adam dtg . dorg settle kan hal enset adek alip . then , lepak kejap . balek lah . aku dgn nik balek uma nurul . haha , time tuh amie ade . aku pon tido lah , bgon dlm kul 6 . haha , siap2 . then mandi , lepak tasik . mase nak pegy tuh , jumpe roy . then naek moto . pacak tige . HAHA . sakai kan ? HAHA . then , lepak2 . aku stomek lagy . time syokk2 stomek tuh , abg ame dtg . nasib baek dorg btau . lau tak , mampos . HAHA . sakai . pastu , lepak2 . dye anta balek .. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

my beloved fren

Paparan halaman bulan lepas